torek, 1. februar 2011

Sam doma (dan 2)

Danes žal nimam preveč časa, saj sem doma komaj malo več kot eno uro. Sicer sem prišel iz službe nekaj čez peto popoldan, ampak sem zatem šel takoj ven s pesom. Zato bom kratek.

Današnji potek prostega časa:
  • peljal psa
  • šel na hiter obisk (oz. se nahranit) do očeta
  • na hitro posesal dnevno sobo
  • na hitro pospravil čisto posodo
  • umil, opral, dezinfekciral Buksija, mu zažgal vse bolhe ali njim podobne živali, očistil sem mu umazanijo med prsti, za ušesi in ne vem kje še vse...Toliko kot je smrdel danes ta pes, ne vem če je še kdaj. Res je skrajen čas, da se nauči lulat po travi in ne po tacah.
  • se šel malo družit
 Danes je dan spet šel mimo z nadzvočno hitrostjo. Upam, da bodo naslednji dnevi kaj daljši. Ne po svetlobi, ampak po času.

5 komentarjev:

  1. Oooo, Ti Bukso, v nedeljo je avto smrdel po njem:))zdaj pa dišiiii, sigurno, kajne! To pa nisem vedela, da ščije po tacah:)) Prišla šele zvečer domov, cel dan odsotna...služba, seminar lutka in za konec po recept k zdravnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. hejla, sem nahranila tvojo ribico, tako, da imaš eno skrb manj - zdej, ko si sam doma in cel gadan :D
    aja, a žurke pa ne misliš nardit zdej, ko si sam doma?? sam prašam... :)

    lp, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti hranim ribo in nestrpno čakam, da napišeš kako se je obnesel dan 3 :D
    Si kej zažgal?

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz tudi nestrpno cakam, kako je bil dan 3... Sem precekirala ze 3 krat... Tema... Da se ni kaj hudga zgodilo? :O

    OdgovoriIzbriši