četrtek, 17. februar 2011

Novica dneva

V ponedeljek, na dan Valentinota, sem med nakupovanjem hrane za Lilo, opazil na eni izmed polic mamljivo 200 gramsko škatlo Vanillinota! "Kaj je to?" se sprašujete? Nič drugega kot še en proizvod Podravke iz serije čokolino&co. Bolan na takšno hrano in na sladko, sem si seveda privoščil eno škatlo za pokušino. Žal do zdaj še nisem imel časa poskusiti, kakšnega okusa je. Sploh glede na to, da je iz bele čokolade, komaj čakam. Ajoj. Meni se že meša...Če mi ne bi Tanja postavila škatlo izven dosega očesa in tako moje glave (t.j. na vrh omare), bi ta škatla po vsej verjetnosti že zdavnaj zmanjkala. Oceno bom tako dal po hranjenju.

 

Update (cca 3 ure kasneje):

Vanillino je meni osebno dokaj brezvezen. Skorajda brez okusa. Ni bilo čutiti ne vanilije, kaj šele bele čokolade, katera naj bi bila prisotna. Okusil sem več ali manj le mleko, ki pa meni kar tako brez ničesar sploh ni dobro. Čokolino/lešnik mi je predvsem boljši zato, ker notri zmeraj vmešam najmanj tri žlice kakava, v vanilino pa ne vem kaj bi lahko vmešal...vanilin cuker ali samo cuker?

2 komentarja:

  1. Nikdar vidla. Probam drug teden :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Uroš, všeč so mi tvoje dileme - vanilin cuker ali samo cuker? Tako življenjsko odločilne so... :P

    T.

    OdgovoriIzbriši