sreda, 9. februar 2011

Novica včerajšnega dneva

Včeraj, na praznični torek, je moj dober kolega (še iz dnevov, ko smo bili vsi visoki manj od 160 cm), dobil/rodil sinčka. Nato me je klical pozno zvečer, če pridem na eno kratko proslavo v bar Insieme in to ravno takrat, ko sem se spravljal pisati blog.  Seveda sem brez pomisleka skočil ven in spil eno karamelino pivo in eno Beck pivo, ki smrdi po sk...to ugotovite sami.
Za vse ostale dneve, ko ne morem napisati bloga, pa lahko okrivim mojo Tanjo, ker me zmeraj podi iz računalnika dol, samo zato, da si lahko v kosu ogleda najmanj ene 4 epizode Housa. Nekako sumim, da je vsega kriva živalska privlačnost dr. Tauba...

4 komentarji:

  1. Haha, ti si kriva, ljubezniva :) Super si, Uros, ne nehat pisat!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke novodobnemu očku. Zdaj bodo nove teme za pogovor......lulanje, kakanje, papanje.....lepo, kajne....:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ja in končno bom imel dober izgovor za it z kolegom na pivo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. moj čut za ženske pri housu ne uspe zaznat nobenega objekta, ki bi jih privlačil.vsaj seksualno ne.no verjetno obstajajo kake specifične izjeme žensk, ki jim je hous tudi fizično dober.mislim, gre za moško/žensko navleko brez izjeme.pač ovisi na karakteru komu kej paše.meni je haus kul, posebej ko ujeda folk in jih j... v glavo.to je ocena po štirih videnih epizodah.

    OdgovoriIzbriši