sobota, 12. februar 2011

Filmi zadnjih dveh tednov

V zadnjih dveh tednih so padli kar trije filmi. Toliko v tako kratkem času jih nisem pogledal že nekje od poletja, ko smo bili doma brez televizije in interneta, s stanovanjem v razsulu. Takrat smo celo brali knjige in ne samo sobotni časopis in dnevne reklame.  Juhej.

The Sword of Doom (1966) je japonski film. Gre se o samuraju brez čustev in morale, kateri lahko ubije kogarkoli. Postane odvisen od krvi in od svojega meča. Njegovemu umu začne dobesedno vladati katana, kar ga pripelje do norosti. Film absosutno priporočam, ker je zelo prehud.
"The sword is the soul. Study the soul to know the sword. Evil mind, evil sword."
"I, Ryunosuke Tsukue, trust only my sword in this world. When I fight, I have no family." 
moja ocena: 9/10

Tron (1982) sem ta teden že omenjal. Ta film tudi absosutno priporočam. Ni zastonj eden izmed najbolj kultnih filmov vseh časov. Kultna je zgodba, glasba in animacija. Sicer izgleda resda vse skupaj staro točno toliko kot je, ampak je zato vse skupaj toliko bolj kul. Film, ki je dal mnogo dobrih idej Pixarjevemu "šefu". 
 "On the other side of the screen, it all looks so easy." 
moja ocena: 8/10 

Včeraj sem pogledal The A-Team  (2010). Bil mi je soliden akcijski film. Ravno pravšnji za brezkrben večer. Gre se pa o alfa skupini štirih vojakov, ki si hočejo oprati ime, ker so bili po krivem obdolženi ne vem česa. Film je posnet po seriji iz 80ih let. Če bi moral izbirati med filmom in serijo, bi se definitivno odločil za serijo, ki se mi zdi kar precej boljša. Tako pravi tudi imdb ocena, če vam to kaj pomeni.
" I love it when a plan comes together." 
moja ocena: 6,5/10 


Ni komentarjev:

Objavite komentar