ponedeljek, 31. januar 2011

Sam doma (dan 1)

Danes je ponedeljek in to je prvi dan, ko sem sam doma. Ta dan sem si vzel za počitek, saj sem napol mlahav. Končno sem popoldan v miru lahko odležal eno polno uro, brez da bi me kdo zmotil in gnjavil. Še vedno me je sicer pes nekajkrat zbudil, ampak naj mu bo, glede na to, da bo ta teden malo večkrat sam doma. Počitek je prišel kot naročen, saj sem imel rahel glavobol. Še pred tem sem seveda peljal Buksija ven na kratek sprehod, da je opravil, kar je imel za opraviti. Na srečo je bil dokaj hiter, tako da se nisva kaj preveč zavlačevala. Hvala bogu, da psi niso sramežljivi, kot smo ljudje
Druga sreča je ta, da je stanovanje skoraj v celoti pospravljeno, tako da nimam kaj preveč dela za postoriti doma. Edino, kar sem moral zrihtat, je bila kuhinja, saj tam preživim skoraj največ časa. Seveda poleg računalnika in postelje. Če je ne bom pospravljal sproti, bom kaj hitro ostal brez čistih kozarcev, krožnikov in drugega pribora.
 Na srečo je ura trenutno še dokaj v redu, tako da si bom lahko zavrtel najmanj en film na dvdju. Več o tem bom seveda napisal v tedenski rubriki Film tedna.
Prvi dan je bil torej dan počitka. Bomo videli, kako bo potekal jutrišnji drugi dan.

3 komentarji:

  1. No, Uroš......kmalu ti bo dolgčas po tvojih puncah:))če boš potreboval, da se Buksija pelje na zrak...pokliči. Ampak ne v torek, ker sem cel dan zdoma...služba in do večera še seminar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kul, super blog Uros :) Uzivaj, dokler tvoje kricacice ne pridejo nazaj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. "Druga sreča je ta, da je stanovanje skoraj v celoti pospravljeno"....se ti zdi? Mislim, da ne :)
    Če ne drugega, pospravi vsaj kopalnico preden pridejo najdrjažje nazaj. Drugače pa ne pozabi uživati. (kot da bi lahko to pozabil, yeah right, naj ti bo - tokrat)
    :D

    T.

    OdgovoriIzbriši