ponedeljek, 31. januar 2011

Komentar (pre)minulega vikenda

Ok vikend je šel mimo že zdavnaj. Kot vsi konci tedna, je bil tudi ta zelo kratek.

V petek sem nato le šel do El pirata. Tam sem bil vse skupaj malo manj kot dve uri. Za moje pojme je bilo preveč ljudi na kupu. Skorajda se nisi mogel premikati. Če pa si se že, si moral odrivati folk od sebe v vse smeri. Moja socializacija je bila dokaj slaba, saj okoliščine niso dovoljevali, da bi lahko normalno razpravljal, komentiral ali se enostavno pogovarjal. Na srečo sem prišel domov brez, da sem bil polit z vinom ali čem drugim in popolnoma trezen. Zvezde večera sta bila Vid Valič in Daniel Rampre/Lampre, ki je oponašal tistega Joe Cocka.
Sobota je bila zame delovna. Domov sem prišel neki pred 17. uro. Preostanek večera sem preživel doma. Sploh se ne spomnem, kaj sem delal. Verjetno sem ležal in gledal tv. Če se dobro spomnem, sem gledal po tv Little Children. Film je bil zelo dober, če se prav spomnem in na srečo brez šokantnega konca, kot je to zadnja leta v navadi holivuda. Čeprav je Kate Winslet imela eno od glavnih vlog, sem potreboval približno pol ure filma, da sem jo prepoznal.

V nedeljo sem bil končno cel dan prost, tako da sem zjutraj lahko malo potegnil spanec, kolikor mi ga pač hčerka lahko pusti. Kljub mlačnemu vremenusmo šli na sprehod po Portorožu. Tam nisem bil sigurno že najmanj eno leto, saj odkar je Pope župan v Kopru, vsi hodijo na sprehod v Koper. Sploh odkar imamo spet to ta tretjič prenovljeno Semedelsko cesto v zadnji sedmih letih (?!). Preostanek dneva sem ponovno preživel na kavču v različnih položajih. Bilo je prijetno :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar