sreda, 13. april 2011

Mesec beljenja

Zadnjič enkrat, ne tako dolgo nazaj, nekje pred enim mescem približno, skratka marca, če se ne motim ampak mislim, da se ne...v glavnem da pridem k bistvu...mi je Tanja sredi neki brezvezne debate neki povedala čez moj blog, kar mi je dalo misliti, da morda pa ni res brezvezen...sedaj po enomesečnem premisleku sem spoznal, da ni res. Zlo mi je skoraj vzelo voljo do pisanja bloga...ampak ne bo več dobilo priložnosti...

You want to see me fail
You won't get your chance
You want to see me fail
You won't get your chance
You'll never get your chance


4 komentarji:

  1. Ah ti si res ena prava Drama Queen :)
    Nikoli nisem rekla, da mi je tvoj blog brezvezen.
    In če sem ti slučajno rekla kdaj kaj oddaljeno podobnega, sem se hecala. To bi pa ja že moral vedet :P

    Dragi, javno priznavam, da mi je tvoj blog neznansko všeč.
    In mislim, da smo ga že vsi spremljajoči neznansko pogrešali.

    OdgovoriIzbriši
  2. meni mi je tudi močno močno všeč !!!

    OdgovoriIzbriši
  3. predstavljaj si goro oboževalk, ki vzklikajo "go dovc, go dovc!"

    OdgovoriIzbriši
  4. si že predstavljam...in to zelo živo...jao mene

    OdgovoriIzbriši