sobota, 12. marec 2011

Komad dneva

Something With Numbers so kot nalašč za sobotne popoldanske sprostitvene žurke nekje na odprtem, s soncem, ki te tolče v obraz in z dobro družbo, ko alhkohol sploh ni potreben. Prihajajo iz Avstralije, igrajo pa neke vrste pop punk/punk rock. Sicer sem poslušal le njihove najzgodnejše stvaritve, zato jih niti ne poznam toliko dobro. Če se ne motim, so že razpadli. Njihov prvi EP iz leta 2002 sem zato konkretno/dodobra nažigal. Kot zmeraj, je en komad premalo, zato objavljam dva, oba iz istega EPja. Za to sem se moral zelo potruditi, saj noben od teh dveh komadov še ni bil objavljen na youtubu, zato sem se moral jaz potruditi.

Something With Numbers - Denenenenenena 



Something With Numbers - Barnicles And Stripes






Ni komentarjev:

Objavite komentar