torek, 1. marec 2011

Komad dneva

Ne vem zakaj, sem se zadnjič ob gledanju EME 2011 ob poslušanju komada Feliksa Langusa, spomnil na en super "ameriški" bend, za katerega sem mislil, da so iz Kanade. Ne vem, kje sem dobil to idejo... 
Of Montreal je bend masterminda Kevina Barnesa. Obstajajo že od leta 1996. Mešajo indie, pop, psihedeliko, elektroniko in funk. Sicer ne v vsakem komadu, ampak je odvisno od albuma, saj od prvega albuma do zadnjega so se zelo spremenili - iz navadnega indie benda v kompleksen indie pop z besedili o drogah, samomoru in podobnih temačnih zadevah. Velik poudarek dajo tudi na sam performans, ki se prilagaja posameznim turam. Ker imajo ogromno dobrih komadov in nisem vedel, katerega izbrati za komad dneva, sem dal več njih. Vsi komadi so iz istega, meni najljubšega albuma: Hissing Fauna, Are You the Destroyer?

Of Montreal - Suffer For Fashion


Of Montreal -  Heimdalsgate Like a Promethean Curse


 Of Montreal - Gronlandic Edit


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar